Koronavírus veszély: Jobb félni, mint megijedni!

A jelenlegi járványügyi fenyegetettség egyre több vállalkozást arra késztet, hogy komolyan átgondolja a munkatársak otthoni munkavégzésének lehetőségét.
Ha

  • a Te cégednél is téma az otthoni munkavégzés -időleges- bevezetése
  • szeretnéd a lehető legalacsonyabb működési kockázatot
  • nincs tapasztalatod abban, hogy mire érdemes odafigyelni
  • tanácstalan vagy, hogyan kezdj hozzá,

írj nekünk, hívj bennünket, és találkozzunk személyesen egy konzultációra!

A munkánk során az alábbi témákat vizsgáljuk meg, és ellátjuk a döntéshozókat konkrét tanácsokkal, intézkedési tervvel, támogatjuk a szervezetet az átállásban:

  • Mik az otthoni munkavégzés világos keretei a cégeteknél?
  • A rendelkezésre álló infrastruktúra hogyan tudja támogatni?
  • Hogyan kell átalakítani a szervezeti kommunikációt, ha a munkatársak egy része otthonról dolgozik?
  • Milyen személyiségjellemzők támogatják és nehezítik az egyén eredményes otthoni munkáját?
  • Milyen műszaki és digitális megoldások támogatják a legjobban a cégeteket ebben a helyzetben?
  • Milyen belső szabályzatokat és hogyan szükséges életbe léptetni?
  • Milyen legyen a válság kommunikáció a cég részéről, hogy ne veszítsetek el értékes munkatársakat?
  • Milyen munkajogi, adminisztratív intézkedéseket kell megtenned?

Dolgozzunk össze!

A TE CÉLOD A MI KIHÍVÁSUNK
Kapcsolat